rpages12@xtec.cat



La poesia en la que m'he basat és I amb el somriure la revolta. És una bonica poesia que ha musicat i cantat Lluís Llach. Jo la interpreto com una declaració d'amor. L'amant s'imagina mariner navegant pel cos de l'estimada, veient un far en els seus ulls, recer en el seu somriure. Promet fer qualsevol cosa per estar amb ella: si ella és vent ell serà ocell, si ella és ona ell serà proa de vaixell. Feia temps que cercava aquest amor i ara, amb el risc que ha pres, farà el món més bell.
La meva obra mostra la dansa de les ones de la poesia i la concreció d'alguns elements dels que parla el poeta: l'estimada, el vaixell, el far, el mar i el vent.

I amb el somriure, la revolta

M’agrada el riure dels teus ulls, on el reflex d’una llum…
em sembla un far a la marina.

I per la sort d’estar mig foll
jo m’imagino mariner
buscant recer en el teu somriure.

I així navego pel teu cos
deixant camins en el teu pit
amb la saliva dels meus llavis.

Per dir-te:

Amb el somriure, la revolta.
Així t’espero i t’imagino
i en l’horitzó de la mirada
el gest utòpic que et reclama.

I em faré au si tu ets el vent
o seré proa de vaixell
si tu ets la dansa de les ones.

Que per la sort d’estar mig foll
en la tristor i la soledat
vaig dibuixant la teva forma.

Que vull trobar amb tu el camí dels estels
per llançar els somnis contra el temps.
Buscar el coratge perdurant en l’intent.
Així t’espero i així em tens.

I en la bellesa un far per un món més bell,
i en el desig el risc valent.
L’amor un pas per descobrir-me molt més,
així t’espero i així em tens.em sembla un far a la marina.
I per la sort d’estar mig folljo m’imagino marinerbuscant recer en el teu somriure.
I així navego pel teu cosdeixant camins en el teu pitamb la saliva dels meus llavis.
Per dir-te:
Amb el somriure, la revolta.Així t’espero i t’imaginoi en l’horitzó de la miradael gest utòpic que et reclama.
I em faré au si tu ets el vento seré proa de vaixellsi tu ets la dansa de les ones.
Que per la sort d’estar mig follen la tristor i la soledatvaig dibuixant la teva forma.
Que vull trobar amb tu el camí dels estelsper llançar els somnis contra el temps.Buscar el coratge perdurant en l’intent.Així t’espero i així em tens.
I en la bellesa un far per un món més bell,i en el desig el risc valent.L’amor un pas per descobrir-me molt més,així t’espero i així em tens.

No hay comentarios:

Publicar un comentario